Tekfix säljer teknisk support till privatpersoner i Sverige
För att boka och betala för vår tekniker och få rutavdrag, är vi skyldiga att ha följande regler:
Godkännande av köpvillkoren innebär att du samtycker till att dina uppgifter registreras i vårt kundregister. Dessa kommer inte att överlåtas till tredje part. Registret är till för att tjänsteutförande och fakturering ska kunna ske effektivt, samt för att kunna informera gamla och nya kunder om nya erbjudanden eller information. Vill du inte ha information från Tekfix, vänligen meddela oss via e-post.
Efter beställning via internet skickas automatiskt en preliminär orderbekräftelse till dig via e-post förutsatt att du lämnat rätt e-postadress. Om något blivit fel eller om du vill ändra något kontaktar du oss via e-post.
Tekfix förbehåller sig rätten att när som helst justera priserna. Varken prissänkningar eller prishöjningar som presenteras på vår hemsida påverkar en tjänstebokning som redan är betald. Tekfix reserverar sig för eventuella fel i priser och produktinformation som finns på hemsidan.
Du har möjlighet att annullera ditt köp av Tekfix-tjänst upp till 24 timmar innan planerat utförande. Du har även möjlighet att omboka ärendet 1 gång upp till 24 timmar innan planerat utförande. Tekfix följer dessutom distans- och hemförsäljningslagen men du som kund avsäger dig rätten till ångerrätt upp till 24 timmar innan planerat utförande, då tjänsten räknas som administrativt påbörjad. Vill du avboka din tjänst inom ramarna av annullering skickar du ett e-post med ditt ordernummer, personnummer, telefonnummer och namn. Vid påbörjat eller avslutat arbete görs inga återbetalningar. Uteblivet besök utanför ramarna för ombokning eller annullering debiteras enligt PRISER utan möjlighet till RUT-avdrag.
Tekfix ansvarar inte för felaktiga uppgifter eller annars inkorrekta tjänsteval av kunden.
Om du har några frågor angående vår villkor vänligen kontakta oss på: